Άρθρο του προέδρου Φίλιππου Θωμά
Την ώρα που ο πληθωρισμός στην Ελλάδα «καλπάζει» (Eurostat 5%, ΕΛΣΤΑΤ 5,2%), η κυβέρνηση μοιράζει ψίχουλα!
Παρ’ ότι η χώρα βρίσκεται εδώ και επτά χρόνια εκτός μνημονίων, οι Έλληνες πολίτες έχουν κατρακυλήσει στην τελευταία θέση – μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών- σε μονάδες αγοραστικής δύναμης.
Την ώρα που η ακρίβεια ξεχαρβαλώνει τη ζωή μας, η χώρα παραδομένη στα καρτέλ της ενέργειας, των τραπεζών, της διατροφικής αλυσίδας, της στεγαστικής κρίσης, της Υγείας κλπ, δεν λαμβάνεται από την πλευρά της κυβέρνησης, κανένα μέτρο ουσιαστικό για την αντιμετώπισή τους.
Η κυβέρνηση «ξαναζεσταίνει» το ανέκδοτο της εισαγόμενης ακρίβειας, την ώρα που ευρύτερα κοινωνικά στρώματα σπρώχνονται στην φτώχεια και την εξαθλίωση.
Ο πληθωρισμός εξανεμίζει τις συντάξεις μας, η υπερφορολόγηση δημιουργεί υπερπλεονάσματα, ένα ελάχιστο ποσό των οποίων διαμοιράζει η κυβέρνηση σε ελάχιστους, κατ’ ελάχιστον.
Γιατί πως αλλιώς μπορεί εξηγηθεί η αύξηση του προσβλητικού επιδόματος των 250 ευρώ σε 300 ευρώ και μάλιστα το τέλος του χρόνου, ενώ μάλιστα δεν αφορά τους πολλούς;
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι τα επικοινωνιακά αυτά τεχνάσματα της κυβέρνησης, στόχο έχουν τον αποπροσανατολισμό της ελληνικής κοινωνίας, από τα σχεδόν καθημερινά σκάνδαλα και τις μεγάλες υποθέσεις των Τεμπών, του ΟΠΕΚΕΠΕ, των υποκλοπών, της κατάρρευσης του κράτους Δικαίου.
Οι συνταξιούχοι χτυπιούνται με κάθε τρόπο και μέσο. Είναι η πιο αδύναμη κοινωνική ομάδα που δέχεται τα χτυπήματα και τις συνέπειες του κυβερνητικού Νεοφιλελευθερισμού.
Τα μέτρα εις βάρος των συνταξιούχων καλά κρατούν. Οι αυξήσεις με τον τρόπο που δίνονται, είναι πάντα κάτω από τον πληθωρισμό. Μιλάμε πάντα για όσους τις ελάμβαναν, λόγω του κόφτη της προσωπικής διαφοράς.
Παρά τις δεσμεύσεις για το αντίθετο, οι αυξημένες εισφορές για τον κλάδο Υγείας των συνταξιούχων εξακολουθούν να ισχύουν.
Η άδικη, προκλητική και παράνομη ειδική εισφορά αλληλεγγύης (ΕΑΣ), που αποτελεί διπλή φορολόγηση της σύνταξης, εξακολουθεί να ισχύει σαν μην τρέχει τίποτα.
Τα αναδρομικά του 11μηνου, όχι απλά δεν επεκτείνονται σε όλους τους συνταξιούχους, σύμφωνα με την εξαγγελία της κυβέρνησης, αλλά αντίθετα παρ’ ότι υπάρχει απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας, του Άρειου Πάγου, δεν χορηγούνται ούτε σ’ όσους προσέφυγαν. Επικαλούμενοι διάφορες δικαιολογίες, συνεχώς κωλυσιεργούν.
Οι συντάξεις χηρείας κινδυνεύουν με την κυβέρνηση να αρνείται να ξεδιαλύνει το τοπίο εδώ και πέντε χρόνια.
Οι πρωτοφανείς αδικίες στο ασφαλιστικό μας σύστημα μεγαλώνουν. Ο εσφαλμένος επανυπολογισμός των κύριων συντάξεων και ο μη επανυπολογισμός των επικουρικών συντάξεων, παραπέμπουν σε χώρα μπανανία.
Για την παράνομη και μνημονιακή παρακράτηση της 13ης σύνταξης και 14ης σύνταξης, παρ’ ότι κατεβλήθησαν ασφαλιστικές εισφορές, σφυρίζουν αδιάφορα.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι συνταξιούχοι έχουν ανακηρυχθεί ο δεδηλωμένος εχθρός των κυβερνητικών πολιτικών και πρακτικών.
- Είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγέλλουμε, να αποκαλύπτουμε.
- Να αντιδρούμε και να αγωνιζόμαστε
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την κοροϊδία τους και τις αντισυνταξιουχικές πολιτικές τους αποφάσεις.
Ενωμένοι θα δίνουμε τους αγώνες μας για την προώθηση των προβλημάτων μας, απέναντι στον κυβερνητικό Νεοφιλελευθερισμό.







